لینک دانلود{مبانی نظری وپیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع}

مبانی نظری وپیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع|اُ اِس/لینک دانلود/31014370|os|مبانی نظری وپیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع ,مبانی نظری معیارهای عملکرد جامع ,مبانی نظری, معیارهای عملکرد جامع
در حال حاظر شما فایل با عنوان مبانی نظری وپیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع را دنبال می کنید .

مبانی نظری وپیشینه تحقیق معیارهای عملکرد جامع
دارای 49 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::


معیارهای عملکرد جامع
مفهوم معیار های عملکرد جامع
2_23) معیارهای مالی عملکرد
2_24) معیارهای غیر مالی عملکرد
2_25) اجزاء معیار های غیر مالی عملکرد
2_25_1) مشتری
2_25_2) فرآیندهای کسب وکار داخلی
2_25_3) رشد و یادگیری
2_26) کارت امتیازی متوازن
2_27) کارت امتیازی متوازن به عنوان یک سیستم مدیریت
پیشینه پژوهش
2_ 28) پیشینه پژوهش
2_ 28_1) پیشینه پژوهش داخلی
2_28_2) پیشینه پژوهش خارجی
منابع و مآخذتحقیق
منابع فارسی
Resources English



معیارهای عملکرد جامع
مفهوم معیار های عملکرد جامع
در یک تقسیم بندی کلی معیارهای سنجش عملکرد را می توان به دو گروه معیارهای مالی و غیر مالی تقسیم کرد. معیارهای غیر مالی شامل معیارهای تولیدی، بازاریابی، اداری و معیارهای اجتماعی است و نسبت های مالی از جمله تکنیک هایی است که به عنوان معیارهای مالی پیشنهاد شده است. برخی از پژوهشگران امور مالی پیشنهاد نموده اند که باید از شاخص های ترکیبی( مالی و غیرمالی) استفاده شود. با این حال این معیارها هم مشکل است زیرا تعیین نوع معیارها، نوع همبستگی بین آن ها و نیز تعیین ارزش و وزن هر یک از آن ها در مجموع معیار ها کار ساده ای نیست (محمودی، 1390، ص 126).
2_23) معیارهای مالی عملکرد
معیارهای مالی همان معیارهای سنتی ارزیابی عملکرد می باشند مانند انواع نسبت های مالی (نسبت جاری، نسبت سود خالص، نسبت بدهی، نسبت های فعالیت، نسبت های نقدینگی و...) ( موسوی مطهر، زمانیان، دشتی نژاد، 1392، ص 4).
2_24) معیارهای غیر مالی عملکرد
در گذشته تنها ابزار ارزیابی عملکرد شرکت ها شاخص های مالی بوده است. نورتون و کاپلان در اوایل دهه ی 1990، پس از بررسی و ارزیابی سیستم های حسابداری مدیریت، بسیاری از ناکارایی های اطلاعات را در ارزیابی عملکرد سازمان ها نمایان ساختند. این ناکارایی ها از افزایش پیچیدگی سازمان ها و رقابت بازار ناشی شده بود. لذا استفاده از سیستم های ارزیابی عملکرد، که تنها بر شاخص های مالی متکی است، موجب بروز مشکلاتی برای سازمان می شود (فیروز آبادی، ایزد خواه،1392، ص 9).
به تازگی، درباره اين موضوع كه معيارهای غيرمالی بر طرف كننده نواقص معيارهای مالی ارزيابی عملكرد هستند اتفاق نظر وجود دارد. بنابراين، معيارهای غيرمالی زمانی اثر بخش خواهند بود كه نسبت به معيارهای مالی دارای اثرات متفاوتی باشند و اين اثرات نسبت به معيارهای مالی، از درجه اهميت بالايی برخوردار باشند )انصاری ، رحمانی یوشانلویی، دانیالی ده حوض، مردانی،1390، ص1).


مطالب دیگر:
📒دانلود تحقیق مالیات بر ارزش افزوده📒دانلود تحقیق مالیه از دیدگاه نوین📒دانلود تحقیق مبدل حرارتی📒دانلود تحقیق مدرنیته و زن📒دانلود تحقیق مراحل رشد سه گانه جنین📒دانلود تحقیق مضرات استفاده از تلفن همراه در بچه ها📒دانلود تحقیق مقاومت الکتریکی📒کتاب شناسی؛ هستی از نظر فلسفه و عرفان📒آگهی ترحیم پدر PSD، اعلامیه ترحیم پدر جدید📒طرح جدید آگهی فوت مادر📒طرح لایه باز ارده ممتاز مخصوص به صورت قالب دار📒طرح برچسب گلاب قالب دار، طراحی شده با فتوشاپ📒دانلود تحقیق مقایسه ابن سینا و ملاصدرا📒دانلود تحقیق مکانیزم انتقال برق📒دانلود تحقیق مکانیسم های حسی در کنترل تعادل📒دانلود تحقیق منابع انرژی📒دانلود تحقیق مونتاژ و ادیت در تصویربرداری📒دانلود تحقیق میراث فرهنگی و حفاظت از آن📒دانلود تحقیق میکروفن📒دانلود تحقیق نام گذاری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل📒دانلود تحقیق نحوه تعیین شاخص های حوادث ناشی از كار📒دانلود تحقیق نشانه های هیجانی افسردگی📒دانلود تحقیق نظریه های انگیزش در مورد آموزش و پرورش📒دانلود نقش مهد کودک و پیش دبستانی در تربیت کودک📒دانلود تحقیق نقش راهنمایی و مشاوره شغلی در رضایت شغلی